Follow @Syammimi____
Syammimi Kamarudin </3
About Entry Affiliates Twitter Facebook
Copyright© All right reserved by Syammimi Kamarudin
Kami kawan , buddyz selamanya :*
Monday 17 June 2013 • 06:51 • 0 comments


Ehem , lame gile tak update post , lame gile babe la 
Series , aku bosan gile . Dari haritu nak update post tapi skarang jela bole . 
ALHAMDULLILLAH 
Okay , harini aku nak update post pasal kengkawan aku yang kadang-kadang bole tahan gile la  
Kau hado ? Jeles ? *Menyampah plisss  
Okay , di mulakan dengan waniey .

 

Full name Nurul Syazwanie Bt Azmi , 14y/o . Dye ni orangnya baik , pendek , shumel , sepet , manyak cakap wooo ~ Tapi kalau tengah not in mood memang tak cakap la 
Aku start rapat ngan dye ni taun lepas bulan 6 maybe ? Lupe la , rasenye bulan 6 la 
Okay , tak penting . 
Dulu dye skola lain , tapi pindah skola mahkote ni bulan 3 kot .
Hmmm  , aku manyak lupe la sayang   :face32: Dulu memang rapat gile la ngan dye , tapi skarang tak rapat mane punssss :119:
Dye ade kacip baru , hmmm . Takpe , kalau itu yang boleh buat dye happy *ayat skema 
Aku suka bab mate dye , series kabo .
Sepet dye memang shumell . Tau la korang jeles kan ?
Dye ramai peminat , maybe . 
Minat ke dye ? Sorry la , dye already taken with Syuk .
Waniey sayang Syuk sorang je :h:
Nak add dye , fb dye Waniey Azmiey . Twitter @EhhWxnieyy
Add/Follow la dye , tapi kalau korang dah add jangan sombong pulak . Better tak payah add right ?
Dye tak sombong , dye peramah .

 
 Nur Ain ' Nina Bt Mohd Khaidzir  a.k.a Ninod , 14 y/o . Dye keding *lihat gambar , stailo , hotstuff , kadang-2 galok  
Mule rapat taun ni bulan 2 .
Act , kiteorang kenal lame dah . Darjah 5 , kiteorang same skola .
Tapi skarang mule rapat ngan dye .
Aku tak banyak cakap ngan dye , sebab takde cerita menarik yang nak diceritakan kat dye . 
Kat kelas dye banyak cerita yang nak diceritakan , biaselah , budak hot kan ?
Waktu bulan 4 tu hari yang paling sedih bagi dye , dye tak pernah pun menangis macam tu , tapi sedih jugak la waktu tu tengok dye . Sebab ape ?
Tu aku tak boleh bgitau , takut dye tak bagi  
Btw dye dah dapat terima semua tu , Alhamdullillah . Sekarang dye ceria macam dulu .
Dye ade crush baru , name dye Hu***** CR .
Sape tu ? Lu fikir la sendiri  Nak tau tanye tuan badan sendiri .
Dye cantik + menarik + tertarik = semua kau la :r:
Dye ramai peminat , untum sangat .
Yelaa , orang cantik kan ? Jeles di sini  Tadi baru je stalk twitter dye . *tak sabit
Dye ramai kawan , kat lepar banjir , batu 11/12 . 
Ntah-ntah orang bangla pun kawan dye  *jokejoke . Takmo mara saye ninod .
Add la dye . Fb - Aien Lalola , Twitter - @Mista_Nobodyy


  Nama diberi Nur Hazwani Kartika Bt Mohd Hasrul Rizal , 14 y/o , lesboo Ninod .
Kenal dye waktu darjah 4 , waktu tu same kelas ngan dye .
Tapi taun lepas rapat ngan dye .
Dye tinggi , comel , ade kembar , suare katang , taken .
Dye dari luar nampak garang , tapi dalam hati sape tahu ?
Dulu waktu darjah 6 setahu aku sek-2 dye la paling hotnye . Tak percaye ? Sudah 
Dye periang , kalau takde suare dye rase sepi je kelas .
Susah nak tengok dye senyap 
Dye terlalu hyper , macam budak-budak 
Dulu tak terfikir pun nak jadi kawan dye , tapi dah jodoh nak buat guane kan ?
Orang yang tak berape kenal dye mungkin taktahu sifat sebenar dye 
Dye takkan cari pasal kalau orang tak cari pasal dengan dye .
Kalau tengok dari luaran nampak macam degil kan ?
Tapi tak , dye baik sebenarnya 
Cube la try kawan ngan dye , baru korang tahu sifat dye .
Okay , kalau kat kelas cikgu Aida , Uszt Suryani mesti tanye dye macam - macam . Ntah kenape pun aku taktahu . 
Cikgu saje nak tanye gitu ke ape ?
Terus terang aku suka kawan ngan dye , walaupun aku tak banyak cakap ngan dye blogger-emoticon.blogspot.com
Dye already taken with Alai . 
Ieka sayang Alai sorang je :h:
Twitter - @_HazwaniKartika


Name dye Nur Hanis Karmila Bt Mohd Hasrul Rizal , 14y/o , lesboo Waniey .
Adik kembar kepada Ieka .
Suare dye katang sebiji macam kakak dye , name pun adik beradik kan 
Perangai dye macam kakak dye juga .
Tapi ade sedikit perbezaan kot . Eh , yeke ? Ntah la :face76:
Kenal dye waktu darjah 4 , tapi taun lepas rapat ngan dye .
Tinggi dye same dengan Waniey , tapi dye tinggi sikit . Hmmm , aku tak same kelas ngan dye 
Dye periang macam kakak dye .
Dye baik kalau orang tak cari pasal dengan dye :r: 
So , jangan memandai cari pasal dengan dye okay ? Kalau tak , habis la kauuu 
Dye ramai peminat dan dye hanya setia pada yang sorang .
Ecece blogger-emoticon.blogspot.com
Iela , mu taken ke bercrush-crush ?
Aku taktau sangat la gemokkk . Aku just dengar gitu - gitu je :face30:
Ahakssss , peace .
Nak add dye ? Add la , dye tak sombong . 
Twitter - @NHanisKarmila



Nur Hanis Ayunni Bt Abd Aziz , 14y/o , budak cunggg . 
Keding macam ninod tapi ninod lagi keding 
Start rapat ngan dye taun lepas . Waktu first skola tak minat pun nak berkawan ngan dye .
Tapi rapat ngan dye waktu bulan 2 , waktu tu dye tengah gado ngan ain . 
Aku yang tegur dye dulu , aku kan peramah :face54:
Rapat ngan dye sekejap , sebab esoknya aku demam . So , dye rapat pulak ngan Azreen , okay , tidak mengapa :face21:
Malam tu dye CB aku dye kate dye rindu aku .
Ohhhhhhh , terharunya aku . Aku pun rindu dye waktu tu , yelaaa , baru nak rapat .
Dye orangnye kelakar , suke buat muke , tiru gaye orang , kadang - kadang suke merajuk , hotstuff , baru je  single , ramai scandal :face39: 
Bagi aku , kalau takde dye takdenye orang nak buat lawak .
Dye suke buat orang ketawa :face17:
Lawak dye memang la lawak bodoh , tapi menjadi jugak kan :face14:
Cikgu Aida cakap mate dye mate galak , memang punsss . Tak caye ? Macam ni haaa mate dye :face28:
Aku suke tengok dye melatah 'Oh Golek-Golek'
Hahaha , depan ustazah dye buat selamba dye je . Takpe , hidup biar selamba .
Dye suke jual mahal , ehhh , takpe . 
Jangan jadi perempuan murahan sudah , kan ? Dye ni kadang- kadang gile kat kelas . Series kabo :131:
Gile sekejap je , jangan berterusan sudah :r:
Btw , aku suke kawan ngan dye 
Add la dye . FB - Honeys Ayunie Twitter - @Ayunieeeeeeeeee


Yang ni name dye Nur Azreen Azriena Bt Mohd Zamri , 14y/o .
Dye ni tinggi nak mampuih .
Aku paras paras bahu dye je , see ? 
Dye baik , cantik , putih . 
Rapat ngan dye taun lepas . Waktu awal bulan , dye yang tegur aku dulu .:face39:
Peramah kan dye ? 
Dye slalu jugak la text aku kalau nak dibandingkan ngan yang lain 
Dye kalau nampak camera memang gile la .
Haritu waktu aku ade latiham MSSM , aku bawak la canon , dye orang pertama yang sentu camera tu . :face34:
Normal la , perempuan kan ?
Dye dah berpunya , dan dye seorang yang setia kalau partner dye setia :face71:
*ayat keling 
Aku taktahu nak cerita ape dah pasal dye :r:
Btw seronok dapat kawan ngan dye , dan aku harap dye puns macam tu .
Oh ya , nak add dye ? Nak bertweet-tweet ngan dye ? Add/follow la dye , dye tak sombong . Peramah kalau korang pun peramah .
Fb - Azreen Kiara . Klau nak tweet ngan dye follow twitter dye . Twitter - @ayeeennnnn 


Nurul Ain Nadirah Bt Rossahaidi a.k.a Matyo tonggek , 14y/o .
Gemokss , gedik , galok , tonggek , kadang-kadang baik .
Kalau nak tau dulu dye la my enemy , memang waktu first masuk skola menengah benci la kat dye . Selalu jugak la kutuk dye dulu 
Dye pun benci kat aku , selalu kutuk aku . Suke cari pasal ngan aku .blogger-emoticon.blogspot.com
Dulu kalau nak gi skola je macam takde mood di sebabkan dye ni la , sebab dye suke cari pasal . Tapi aku buat tak kesah , malas nak layan dye . Dulu kalau kat FB mule la nak kutuk aku bagai , cakap tu cakap ni .
Semua chat dye yang dulu aku simpan lagi .
Kalau bace memang sakit hati + lawak = macam macam adelaaa .blogger-emoticon.blogspot.com
Tapi aku malas nak ingat balik semua tu , lupekan .blogger-emoticon.blogspot.com
Tapi sekarang , ALHAMDULLILLAH .
Kiteorang dah berkawan .
Sape tau kan musuh bole jadi kawan ? Dye dah jadi orang yang penting dalam hidup aku .
Dye ni kalau benci someone ..... aku pun taktahu nak cakap ape .
Tapi sebenarnye dye baik :11:
Waktu bulan 2 taun ni kiteorang rapat , sebab waktu tu ade salah faham ngan waniey sikit .
Tapi , skarang rapat la jugak .
Dye ni kadang - kadang suke cari pasal ngan aku tetiba , ntah kenape pun aku taktahu .:18:
Marah aku tibe - tibe , tapi tak kesah . 
Aku tau dye main - main je tu . Ingat aku takut ke ainggg oii :11:
Dye kadang-kadang suke melawan cakap cikgu 
Tapi sebenarnye dye baik orangnye . Jangan pandang dari luaran dye je . Dalam hati dye seorang yang lemah lembut :face54: *tangan di bahu mata ke atas
Dye baru putus ngan Syed Amir dye tu :r:
Sekarang kalau tak silap aku dye kapel ngan Tema , ntah ape name sebenar pun aku tak tahu :18:
Kat kelas dye banyak cakap , itulah aingg .blogger-emoticon.blogspot.com
Tak sangka sekarang kite kawan kann ? Jodoh di tangan Tuhan 
Add dye kat Fb - Ain Nadirah Follow dye kat Twitter - @Mistoo_Aings

Labels:



Hello;
Hi *wave hand* Umie/Miemy for short. I'm 14 y/o and study at SMK Seri Mahkota . HH diambil orang , now IA will be mine ! Okay , enough . Assalamualaikum ;)
CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : MissSomeone.
Shout !
#Sorry , cb terpaksa dibuang . Ada manusia babi setan anjing pukimak yang menyamar jadi Liyana . Sesiapa saja yang berbuat demikian aku doakan kau cacat seumur hidup AMIN !
Memory
Hanya kamu saja yang mampu membuat mimpi ku indah ;) Iloveyouuu Idham Anuar :*
  • Need teman pengganti :(
  • Miss this blog much :***
  • Sayang kau kawan
  • Tutorial = > Gambar membesar bila terkena cursor
  • Tutorial => Nota di bawah post
  • Tutorial => Link warne pelangi
  • Tutorial => Hilangkan navigation bar
  • Tutorial => Cara nak delete blog
  • Tutorial => Letak ayat copyright
  • Tutorial => Disable right click without alert message

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome